Segítségre van szüksége?
Telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 16 óra között
SP ügyek:

Ügyviteli rendszer ügyek:
, ,

Ügyfélszolgálat

A Mininform Kft. Ügyfelei számára, üzemeltetési szerződésben szabályozott módon termék támogatást, ügyfélszolgálatot biztosít. Célunk, hogy ügyfeleink megbízható üzemeltetői hátteret kapjanak termékeinkhez, ezáltal a munkájuk során felmerülő kérdéseikben gyors és hatékony segítséget tudjunk nyújtani.

Ügyfeleink elégedettségére mindig kíváncsiak vagyunk

Ügyfélszolgálat kérdőívek - Mennyire elégedettek ügyfeleink a Mininform Kft.-vel

Több évre visszanyúló rendszeres minőségbiztosítási tevékenységünk, hogy kérdőívek segítségével ügyfeleink véleményét folyamatosan kutatjuk. Kíváncsiak vagyunk rá, hogy a jelenlegi ügyfélszolgálati munkánkat hol tudjuk javítani, és hogyan tudjuk ügyfeleink munkáját mégjobban segíteni.

Kérdőívek segítségével ügyfeleink kérdésenként 1-től 5-ig terjedő skálán osztályozhatják az együttműködéshez való hozzáállásunkat, tevékenységünket. A kérdőív kitöltése során lehetőséget adunk nekik arra is, hogy szöveges formában fejtsék ki véleményüket, tegyék meg javaslataikat.

Legutóbbi felmérésünk ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatos eredményeinek átlaga

Hogyan értékeli reklamációrendezési folyamatunkat?
4,98
Hogyan értékeli a HelpDesk feladatok teljesítését?
5,0
Mennyire elégedett a HelpDesk munkatársak kommunikációjával?
5,0

Telefonos ügyfélszolgálat

Ahhoz, hogy ügyfeleink problémáját a lehető leggyorsabban orvosolni tudjuk telefonos ügyfélszolgálatot tartunk fenn, amit ügyfeleink munkanapokon reggel 8, és délután 16 óra között hívhatnak.

Ügyviteli rendszer ügyek

Ügyviteli rendszeri problémákkal, kérdésekkel kapcsolatban keresse kollégáinkat a ,
, vagy telefonszámok valamelyikén.

avatar
Gábor
avatar
Andrea
avatar
Bence
avatar
Dorottya
avatar
László
avatar
Marianna

Okostelefon ügyek

Okostelefonokkal kapcsolatos problémákkal, kérdésekkel kapcsolatban keresse kollégáinkat a telefonszámon.

avatar
Dávid
avatar
Dániel
avatar
István

Helpdesk

A telefonos ügyfélszolgálaton kívül ügyfeleink számára regisztrációhoz kötött webes felületet is biztosítunk, ahol írásban jelezhetik számunkra problémáikat, vagy változtatási igényeiket. Ha Ön ügyfelünk, akkor az alábbi linken tud bejelentkezni a HelpDesk felületre:

Bejelentkezés a HelpDesk felületre