Ügyfélszolgálat
A Mininform Kft. Ügyfelei számára, üzemeltetési szerződésben szabályozott módon termék támogatást, ügyfélszolgálatot biztosít. Célunk, hogy ügyfeleink megbízható üzemeltetői hátteret kapjanak termékeinkhez, ezáltal a munkájuk során felmerülő kérdéseikben gyors és hatékony segítséget tudjunk nyújtani.
Ügyfeleink elégedettségére mindig kíváncsiak vagyunk
Több évre visszanyúló rendszeres minőségbiztosítási tevékenységünk, hogy kérdőívek segítségével ügyfeleink véleményét folyamatosan kutatjuk. Kíváncsiak vagyunk rá, hogy a jelenlegi ügyfélszolgálati munkánkat hol tudjuk javítani, és hogyan tudjuk ügyfeleink munkáját mégjobban segíteni.
Kérdőívek segítségével ügyfeleink kérdésenként 1-től 5-ig terjedő skálán osztályozhatják az együttműködéshez való hozzáállásunkat, tevékenységünket. A kérdőív kitöltése során lehetőséget adunk nekik arra is, hogy szöveges formában fejtsék ki véleményüket, tegyék meg javaslataikat.
Legutóbbi felmérésünk ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatos eredményeinek átlaga
Telefonos ügyfélszolgálat
Ahhoz, hogy ügyfeleink problémáját a lehető leggyorsabban orvosolni tudjuk telefonos ügyfélszolgálatot tartunk fenn, amit ügyfeleink munkanapokon reggel 8, és délután 16 óra között hívhatnak.
Ügyviteli rendszer ügyek
Ügyviteli rendszeri problémákkal, kérdésekkel kapcsolatban keresse kollégáinkat a
,
,
vagy
telefonszámok valamelyikén.
Gábor
Andrea
Bence
Dorottya
László
Marianna
Okostelefon ügyek
Okostelefonokkal kapcsolatos problémákkal, kérdésekkel kapcsolatban keresse kollégáinkat a telefonszámon.
Dávid
Dániel
István
Helpdesk
A telefonos ügyfélszolgálaton kívül ügyfeleink számára regisztrációhoz kötött webes felületet is biztosítunk, ahol írásban jelezhetik számunkra problémáikat, vagy változtatási igényeiket. Ha Ön ügyfelünk, akkor az alábbi linken tud bejelentkezni a HelpDesk felületre: