
MiniPark programcsomag
Ha Ön fizető parkolást üzemeltet vagy szeretne bevezetni városában, nagyra fogja értékelni azokat a tulajdonságokat, amelyeket több mint 17 város gyakorlati tapasztalatát összefoglalva építettünk rendszerünkbe.
Az átgondolt és letisztult ügyviteli modell az elérhető legjobb eszközökkel támogatva – ez jellemzi a MINIPARK rendszert. Az igényeket nemcsak időben felismerve, hanem sok területen megelőzve készítettük és fejlesztjük folyamatosan termékünket. Nemcsak nyilvántartja a fizető parkolással kapcsolatos összes műszaki és pénzügyi adatot, de ezeket az ügyintézői nézet mellett vezetői szempontból is képes minden igényt kielégítően láttatni. Az ügykezelés során az adatvédelmi előírások maradéktalan betartása és a bizonyítási eljárás magas szintű támogatása egyaránt nagy hangsúlyt kapnak. Az utcai ellenőrzést csúcstechnológiát képviselő eszközökkel illesztjük az ügyviteli rendszerhez, miközben a teljes zártságra vonatkozó követelményeket független szakértő cég auditációja biztosítja.
A MINIPARK rendszert folyamatosan bővítjük új opciókkal (például az ÜGYFÉLKAPU elérhetősége okostelefonokról is), a rendszer üzemeltethető Budapest kerületeinél, nagy és kisvárosokban egyaránt.
A MINIPARK teljes körű adatnyilvántartásának jellemzői:
- WEB-es bérlet értékesítés és pótdíj fizetése
- pótdíj előírás kezelés és karbantartás a rendeletek alapján
- Kézi számítógépként alkalmazott okostelefon és mobil nyomtató használata az utcai ellenőrzés során
- on-line adatátviteli kapcsolat okostelefonok-k és az ügyviteli rendszer között
- folyamatos kommunikáció az ellenőrökkel, bérlet és felszólítás szinkronizációval
- mobil fizetési lehetőségek támogatása
- műholdas (GPS) adatok automatikus rögzítése, eset- és ellenőr követés digitális térképen
- levelezés (automatizmusokkal), a legkorszerűbb levelezési eszközökkel
- adatok automatikus fogadása a bank, a posta és az adatszolgáltatók (BM, KEKKH) felől
- pénztár kezelés napi, havi zárási lehetőségekkel
- parkolási vétségek korrekt és személyiségvédett nyilvántartása
- bírósági munka támogatása
- vezetői információk előállítása
Tegye rendszerét ügyfélbaráttá!
A MINIPARK rendszerhez illesztett ÜGYFÉLKAPU megoldás lehetőséget ad a parkolási szabályokat megsértő gépjárművezetőnek, hogy ügyét naprakészen megtekinthesse interneten keresztül. Az ügyfélszolgálati munkát és a reklamációkat csökkentheti, ha tájékoztató adatokat nyújt a pótdíj kiszabásának körülményeiről, bemutatva a helyszínen készült bizonyítékokat. Az ÜGYFÉLKAPU adatai szinkronban vannak az ügymenettel, így az ügyfél bármikor tájékozódhat az eset állapotáról és a fizetendő pótdíj pontos összegéről is.
Az ÜGYFÉLKAPU már okostelefonokról is elérhető!
NAV kompatibilitás!
A MINIPARK rendszer NAV kompatibilis, azaz beépített számla programja minden időpontban eleget tesz a NAV előírásoknak. Így az elmúlt időszakban kifejlesztettük a számla adatokból képzett, NAV-nak küldhető adatcsomagot. Felkészülünk arra is, hogy a 2017. január 1-től tervezett real-time adatküldő szolgáltatást is biztosíthassuk.