
Közterületi Szabálysértés Nyilvántartó Rendszer
A KÖZREND rendszer használatával nagymértékben csökken az adminisztratív munka, így a felügyelők ott lehetnek a legtöbbet, ahol a legnagyobb szükség van rájuk – a közterületeken.
A KÖZREND rendszer nyilvántartja a közterületi szabálysértések összességét oly módon, hogy lehetővé teszi a kötelezően előírt időszakos jelentések elkészítését mind az önkormányzat, mind pedig a törvényi szabályozásokban előírt hatóságok felé. Folyamatos lekérdezést biztosít a kiszabott bírságokról szabálysértési típusok és sok más egyéb szempont alapján.
Az adminisztratív munka töredékére csökkenthető a beépített sablon alapú levelezéssel, mely kiegészítve a csekk és tértivevény nyomtatással pillanatok alatt elkészíti akár több nap eseteinek komplett anyagát.
A felügyelők a közterületek ellenőrzése során az adatokat közvetlenül az utcai számítógépként alkalmazott okostelefonba vihetik be és azonnal elkészíthetik a szükséges dokumentumokat a helyszínen a mobil nyomtató segítségével. Az esetek azonnal továbbítódnak a központi adatbázisba, ahol azonnal megkezdhető a feldolgozásuk.
A KÖZREND rendszer néhány fontos jellemzője:
- teljes körű nyilvántartást biztosít a közterületekről, a szabálysértési jogcímekről
- számos szempont szerinti lekérdezés a kiszabott bírságokról
- távollétes és helyszíni bírság kezelése
- levelezés a határidők figyelésével, módosítható levélsablonok segítségével
- tértivevény és csekk nyomtatás rugalmas tartalommal
- csoportos adatlekérés (BM) és elektronikus banki befizetés kezelés
- külterületek ellenőrzése műholdas (GPS) támogatással
- statisztikák és kimutatások vezetői szempontból
A KÖZREND rendszert folyamatosan bővítjük új opciókkal, a rendszer üzemeltethető Budapest felügyeleteinél, nagy és kisvárosokban egyaránt.
Így például a város rendjének biztosítása érdekében a KÖZREND rendszert kiegészítettük egy új szolgáltatással. Az Észlelések modul használatával a felügyelők értesíthetik a város szolgáltatóit olyan rendellenességekről, amelyeket el kell hárítani. Így például a vakolatomlásról, a közlekedési tábla hiányáról, vagy a megrongált buszmegállóról észlelt információ azonnal megjelenik annál a szervezetnél, aki az adott esetben eljárni köteles.
Az ügyfélbarát rendszer
A KÖZREND rendszerhez illesztett ÜGYFÉLKAPU megoldás lehetőséget ad a szabálysértőnek, hogy ügyét naprakészen megtekinthesse interneten keresztül, ezzel az ügyfélszolgálati munkát és a reklamációkat csökkentve. Az ÜGYFÉLKAPU adatai szinkronban vannak az ügymenettel, így az ügyfél bármikor tájékozódhat az eset állapotáról és a fizetendő bírság pontos összegéről is.